۱۲ اسفند ۱۳۹۱، ۱۵:۳۲

نوری زاده اعلام کرد:

مازندران قهرمان کشتی نوجوانان کشور شد

مازندران قهرمان کشتی نوجوانان کشور شد

ساری - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت کشتی مازندران گفت: این استان قهرمان مسابقات کشتی نوجوانان کشور در مسجد سلیمان شد.

غلام نوری زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اطهار داشت: در این مسابقات دو روزه که با رقابت 308 کشتی گیر در 10 وزن نوجوانان در شهرستان مسجد سلیمان برگزار شد، تیم مازندران با کسب 73 امتیاز قهرمان و تیمهای تهران با 59 و لرستان با 41امتیاز دوم و سوم شدند.

دبیر هیئت کشتی مازندران ادامه داد: برای تیم اعزامی مازندران در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور، علی اسماعیل پور در وزن63 کیلوگرم، کامران قاسم پور در وزن 69 کیلوگرم ، مجتبی گلیج در وزن 76 کیلوگرم و  علی اصغر اکبری در وزن 100 کیلوگرم صاحب نشان طلا شدند.

نوری زاده اضافه کرد: نادر نصیری در وزن 46 کیلوگرم و سید امیرحسین میرباباشاهی در وزن85 کیلوگرم دو نشان نقره و  امیر رضا اکبرزاده در وزن 58کیلوگرم تنها برنز مازندران را کسب کردند.

وی یادآورشد: خوشبختانه با برنامه ریزی از سوی هیئت کشتی مازندران و استفاده از تجربه های کشتی گیران عنوان دار و پیشکسوت این استان، تیم های رده های سنی پایه در راستای پشتوانه سازی عملکرد قابل قبولی داشتند.

دبیر هیئت کشتی مازندران، از درخشش کشتی گیران نوجوان این استان در مسابقات قهرمانی کشور وکسب مقام قهرمانی مسابقات خبر داد.

نوری زاده گفت: تیم کشتی آزاد نوجوانان مازندران در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان کشور در شهر مسجدسلیمان با کسب مقام نخست مسابقات، جام قهرمانی را نیز به استان آوردند.

مازندران مهد کشتی کشور است.

کد خبر 2009660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha